Թվային գովազդային արշավներ | Armenia Digital Awards 2025 Skip to main content

Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:

Time Left: 

Այս անվանակարգում կարող են ներկայացվել գովազդային արշավների քեյսերի նկարագրություններ, որոնք իրականացվել են 2023-2025 թվականներին Հայաստանի տարածքում, ինչպես նաև հայաստանյան գործակալությունների կողմից ստեղծված արշավներ, որոնք իրականացվել են օտարերկրյա պատվիրատուների համար։

Մրցույթին կարող են ներկայացվել հետևյալ տեսակի արշավները (չսահմանափակվելով այս ցանկով).

  • Լավագույն գովազդային արշավները սոցիալական ցանցերում (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter և այլն)։
  • Ինտերակտիվ գովազդային արշավներ (AR/VR տեխնոլոգիաների կիրառմամբ, քվիզեր, խաղեր և այլ ինտերակտիվ ձևաչափեր)։
  • Կոնտենտ մարքեթինգ (լավագույն արշավներ, որոնք հիմնված են կոնտենտի ստեղծման և տարածման վրա՝ բլոգներ, վլոգներ, փոդքասթեր)։
  • Email մարքեթինգ (արդյունավետ email արշավներ և տարածումներ)։
  • SEO և թիրախային գովազդ (լավագույն արշավներ, որոնք կենտրոնացած են որոնողական համակարգերի օպտիմալացման և վճարովի գովազդի վրա)։
  • Ինֆլյուենսեր մարքեթինգ (արշավներ, որոնցում ներգրավված են ինֆլյուենսերները և բլոգերները)։
  • Համալիր արշավներ (նախագծեր, որոնք համատեղում են թվային մարքեթինգի մի քանի ալիքներ)։
  • Ստեղծարար և նորարարական մոտեցումներ (անսովոր գաղափարներ և ստեղծագործական լուծումներ գովազդում)։
  • Լավագույն գովազդային արշավները բջջային սարքերի համար (հատուկ բջջային հարթակների համար մշակված արշավներ)։
  • Սոցիալական պատասխանատվություն և կայուն զարգացում (արշավներ, որոնք ուշադրություն են հրավիրում սոցիալական և բնապահպանական խնդիրների վրա)։
  • E-commerce և թվային վաճառքներ (հաջողված արշավներ՝ համացանցային խանութների զարգացման և վաճառքների ավելացման համար)։
  • Լոկալ մարքեթինգ (արշավներ, որոնք ուղղված են տեղական համայնքներին կամ շուկաներին)։

Գնահատման չափանիշներ

  • Ստեղծարարություն և նորարարություն՝
    • Արշավի գաղափարի և կոնցեպցիայի ինքնատիպություն։
    • Ոչ ստանդարտ մոտեցումներ և լուծումներ իրականացման ընթացքում։
    • Նոր տեխնոլոգիաների և ձևաչափերի կիրառություն։
    • Վիզուալ գրավչություն և հիշելիություն։
  • Իրականացման որակ՝
    • Տեխնիկական կատարումը և համապատասխանությունը մտահղացմանը։
    • Բովանդակության որակը (տեքստ, գրաֆիկա, վիդեո)։
    • Թվային հարթակների հարմարավետություն և ֆունկցիոնալություն։
    • Հարմարվողականություն տարբեր սարքերին և ալիքներին։
  • Արդյունավետություն՝
    • Արշավի նպատակների և խնդիրների իրականացում։
    • Չափելի արդյունքներ (KPI)՝ ընդգրկում, ներգրավվածություն, կոնվերսիա, ROI և այլն։
    • Համապատասխանություն թիրախային լսարանին և նրա կարիքներին։
    • Արշավի ազդեցությունը բրենդի իմիջի և հեղինակության վրա։

Ներկայացման պահանջներ

Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել՝ պատվիրատուի անվանումը, գաղափարի հեղինակին, կատարողին, արշավի անվանումը, տեքստային նկարագրությունը, սքրինշոթեր և տեսանյութեր։ Պարտադիր է տրամադրել լրացուցիչ նյութեր՝ տեսանյութեր կամ սահիկաշարեր, որոնք ամբողջությամբ բացահայտում են արշավի գաղափարը, լսարանը, ստեղծարար լուծումները, ինչպես նաև ստացված արդյունքները։ Հայտում հստակ պետք է նշվեն արշավի նպատակները, թիրախային լսարանը, օգտագործված ալիքներն ու գործիքները, ինչպես նաև արձանագրված արդյունքները։ Ցանկալի է կցել հնարավորինս շատ հաստատող նյութեր՝ սքրինշոթեր, տեսանյութեր, վիճակագրական տվյալներ, արձագանքներ։ Կարևոր է ցույց տալ, թե ինչպես են թվային գործիքներն օգնել հասնել արշավի նպատակներին։

«Լավագույն թվային գովազդային արշավներ» անվանակարգի մասնակցության արժեքը

Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)
Մարտի 1 – Ապրիլի 30
(AMD)
Նորմալ կիրառման ժամկետ
Մայիսի 1 – Հունիսի 31
(AMD)
Դիմելու վերջին հնարավորությունը
Օգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15
(AMD)
75 000125 000150 000