Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:
«Լավագույն թվային ստեղծարարություն» անվանակարգում կարող են ներկայացվել թվային նախագծեր, որոնք ցուցադրում են բացառիկ ստեղծագործական լուծումներ, նորարարական մոտեցումներ և բարձր գեղարվեստական կատարում։ Դիտարկման ենթակա են այն աշխատանքները, որոնք ստեղծվել են Հայաստանում գործող ընկերությունների կամ մասնավոր անձանց կողմից, ուղղված են հայկական լսարանին կամ ներկայացնում են Հայաստանը և հայկական բիզնեսն արտերկրում։
Ի՞նչ կարող է ներկայացվել.
- Վեբ կայքերի և բջջային հավելվածների դիզայն։
- Գովազդային արշավներ (թվային վահանակներ, տեսահոլովակներ, ինտերակտիվ նախագծեր)։
- Տեսահոլովակներ և անիմացիա (ներառյալ սոցիալական ցանցերի համար)։
- Ինտերակտիվ նախագծեր (խաղեր, AR/VR, վիկտորինաներ)։
- Սոցիալական ցանցերի համար նախատեսված բովանդակություն (հրապարակումների շարք, stories, reels)։
- Ցանկացած այլ թվային նախագծեր, որոնք ցուցադրում են կրեատիվ մոտեցում։
Գնահատման չափանիշներ`
Գաղափարի օրիգինալություն
- Կոնցեպտի և մոտեցման ինքնատիպություն։
- Նորարարական և ոչ ստանդարտ լուծումներ։
- Լսարանին զարմացնելու և ոգեշնչելու ունակություն։
Կատարման որակ
- Տեխնիկապես կատարյալ իրականացում։
- Վիզուալ գրավչություն և գեղագիտական ընկալում։
- Համապատասխանություն գաղափարին և դրված նպատակներին։
- Ուշադրություն մանրուքներին։
Ստեղծարարություն
- Ստեղծագործական մոտեցում խնդրի լուծմանը։
- Նոր տեխնոլոգիաների և ձևաչափերի կիրառություն։
- Փորձարկումներ և համարձակ լուծումներ։
- Լսարանի մոտ զգացմունքների և արձագանքի առաջացման ունակություն:
Ազդեցություն և ներգրավվածություն
- Լսարանի ուշադրությունը գրավելու և պահելու կարողություն։
- Վիրուսային և առցանց տարածում:
- Քննարկումներ և արձագանք սոցիալական ցանցերում և մամուլում։
- Ազդեցություն, որ նախագիծը թողնում է հանդիսատեսի վրա:
Լրացուցիչ նյութեր
- Նախագծի կամ դրա դեմո տարբերակի հղում։
- Սքրինշոթեր կամ նախագծի աշխատանքի տեսագրություն։
- Մանրամասն տեքստային նկարագրություն նախագծի՝ կոնցեպցիայի, նպատակների և խնդիրների վերաբերյալ։
- Տեղեկատվություն թիրախային լսարանի մասին։
- Դիտումների, ներգրավվածության և այլ ցուցանիշների վիճակագրություն (առկայության պարագայում)։
- Օգտատերերի կամ փորձագետների արձագանքներ (առկայության պարագայում)։
Կարևոր է․
- Հայտի մեջ պետք է հստակ բացատրել, թե ինչում են կայանում նախագծի ստեղծարարությունը և նորարարական լուծումները։
- Խրախուսվում է նյութերի տրամադրումը, որոնք ցույց են տալիս նախագծի ստեղծման գործընթացը (էսկիզներ, սթորիբորդներ, նախատիպեր)։
- Ժյուրին գնահատելու է ոչ միայն վերջնական արդյունքը, այլև ստեղծագործական մոտեցումը, համարձակությունը և ոչ ստանդարտ մտածողությունը։
Այս անվանակարգը նպատակ ունի առանձնացնել այն նախագծերը, որոնք իրենց ինքնատիպությամբ, գեղարվեստական արժեքով և թվային միջավայրին նոր հայացք հաղորդելու ունակությամբ գերազանցում են մյուսներին։
«Լավագույն թվային ստեղծարարություն» անվանակարգի մասնակցության արժեքը
Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)Մարտի 1 – Ապրիլի 30(AMD) | Նորմալ կիրառման ժամկետՄայիսի 1 – Հունիսի 31(AMD) | Դիմելու վերջին հնարավորությունըՕգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15(AMD) |
75 000 | 125 000 | 150 000 |