Լավագույն թվային սթարթափ | Armenia Digital Awards 2025 Skip to main content

Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:

Time Left: 

Ովքե՞ր կարող են մասնակցել

«Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգում կարող են մասնակցել այն ընկերությունները, որոնք համապատասխանում են հետևյալ չափանիշներին՝

Ընկերության տարիքը․ ընկերությունը պետք է լինի համեմատաբար երիտասարդ և գործի ոչ ավելի, քան 3 տարի հայտ ներկայացնելու պահին։

Գործունեության ոլորտ․ ընկերությունը պետք է առաջարկի նորարարական թվային արտադրանքներ կամ ծառայություններ, որոնք կարող են ներառել՝

  • Ծրագրային ապահովում (SaaS, PaaS, IaaS)
  • Բջջային հավելվածներ
  • Վեբ սերվիսներ և հարթակներ
  • Տեխնոլոգիական լուծումներ բիզնեսի համար
  • Արհեստական բանականության, մեքենայական ուսուցման, բլոքչեյնի և այլ նորարարական տեխնոլոգիաների վրա հիմնված արտադրանքներ

Աշխարհագրություն:

Ընկերությունը պետք է գրանցված լինի Հայաստանում կամ գործի հայկական շուկայի համար։

Ներկայացման պահանջներ

«Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ տեղեկատվությունը.

Նախագծի նկարագրություն: Թվային արտադրանքի կամ ծառայության մանրամասն նկարագրություն, ներառյալ՝

  • Անվանում և կարճ նկարագրություն
  • Պրոյեկտի նպատակ և խնդիրներ
  • Թիրախային լսարան
  • Եզակի վաճառքի առաջարկ (USP) և մրցակցային առավելություններ
  • Օգտագործվող տեխնոլոգիաներ

Ընկերության մասին տեղեկատվություն

  • Ընկերության անվանում
  • Հիմնադրման ամսաթիվ
  • Հիմնադիրների և թիմի մասին տեղեկություն
  • Կոնտակտային տվյալներ

Բիզնես մոդել

  • Եկամուտի աղբյուրներ
  • Զարգացման և ընդլայնման ռազմավարություն
  • Մարքեթինգի և վաճառքի պլան

Ֆինանսական ցուցանիշներ (ըստ ցանկության)

  • Եկամուտների և ծախսերի տվյալներ
  • Ներդրումների մասին տեղեկություն (առկայության պարագայում)

Սահիկաշար (ըստ ցանկության)․ նախագծի կարճ սահիկաշար (PDF կամ PowerPoint ֆորմատով)։

Գնահատման չափանիշներ`

Գաղափարի նորարարություն

  • Որքանո՞վ է նախագիծն ունիկալ։
  • Արդյո՞ք շուկայում կան անալոգներ:
  • Ի՞նչ նոր մոտեցումներ և տեխնոլոգիաներ են կիրառվում:

Աճի պոտենցիալ

  • Որքա՞ն մեծ է պոտենցիալ շուկան:
  • Արդյո՞ք նախագիծն ունի մասշտաբների մեծացման հնարավորություն:
  • Ինչպիսի՞ն են բիզնեսի զարգացման հեռանկարները:

Բիզնես մոդել (20%)

  • Որքանո՞վ է մտածված և կենսունակ բիզնես մոդելը:
  • Արդյո՞ք կան եկամտի հստակ աղբյուրներ:
  • Ինչպիսի՞ն է ընկերության զարգացման ռազմավարությունը:

Տեխնոլոգիական իրականացում

  • Որքանո՞վ է որակյալ մշակված արտադրանքը:
  • Արդյո՞ք օգտագործվում են արդի տեխնոլոգիաներ:
  • Որքա՞ն կայուն և անվտանգ է աշխատում լուծումը:

Շուկայի վրա ազդեցություն

  • Արդյո՞ք կարող է նախագիծն ազդել ոլորտի վրա:
  • Արդյո՞ք այն լուծում է արդիական խնդիրներ:
  • Արդյո՞ք այն ստեղծում է նոր հնարավորություններ:

Ինչու՞ մասնակցել:

Մասնակցությունը «Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգում երիտասարդ ընկերությունների համար հնարավորություն է բարձրաձայնելու իրենց մասին, ստանալու ճանաչում և աջակցություն, ինչպես նաև ներդրում ունենալու Հայաստանի թվային տնտեսության զարգացման գործում։

«Թվային սթարթափ» անվանակարգի մասնակցության արժեքը

Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)
Մարտի 1 – Ապրիլի 30
(AMD)
Նորմալ կիրառման ժամկետ
Մայիսի 1 – Հունիսի 31
(AMD)
Դիմելու վերջին հնարավորությունը
Օգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15
(AMD)
75 000125 000150 000