Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:
Ովքե՞ր կարող են մասնակցել
«Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգում կարող են մասնակցել այն ընկերությունները, որոնք համապատասխանում են հետևյալ չափանիշներին՝
Ընկերության տարիքը․ ընկերությունը պետք է լինի համեմատաբար երիտասարդ և գործի ոչ ավելի, քան 3 տարի հայտ ներկայացնելու պահին։
Գործունեության ոլորտ․ ընկերությունը պետք է առաջարկի նորարարական թվային արտադրանքներ կամ ծառայություններ, որոնք կարող են ներառել՝
- Ծրագրային ապահովում (SaaS, PaaS, IaaS)
- Բջջային հավելվածներ
- Վեբ սերվիսներ և հարթակներ
- Տեխնոլոգիական լուծումներ բիզնեսի համար
- Արհեստական բանականության, մեքենայական ուսուցման, բլոքչեյնի և այլ նորարարական տեխնոլոգիաների վրա հիմնված արտադրանքներ
Աշխարհագրություն:
Ընկերությունը պետք է գրանցված լինի Հայաստանում կամ գործի հայկական շուկայի համար։
Ներկայացման պահանջներ
«Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ տեղեկատվությունը.
Նախագծի նկարագրություն: Թվային արտադրանքի կամ ծառայության մանրամասն նկարագրություն, ներառյալ՝
- Անվանում և կարճ նկարագրություն
- Պրոյեկտի նպատակ և խնդիրներ
- Թիրախային լսարան
- Եզակի վաճառքի առաջարկ (USP) և մրցակցային առավելություններ
- Օգտագործվող տեխնոլոգիաներ
Ընկերության մասին տեղեկատվություն
- Ընկերության անվանում
- Հիմնադրման ամսաթիվ
- Հիմնադիրների և թիմի մասին տեղեկություն
- Կոնտակտային տվյալներ
Բիզնես մոդել
- Եկամուտի աղբյուրներ
- Զարգացման և ընդլայնման ռազմավարություն
- Մարքեթինգի և վաճառքի պլան
Ֆինանսական ցուցանիշներ (ըստ ցանկության)
- Եկամուտների և ծախսերի տվյալներ
- Ներդրումների մասին տեղեկություն (առկայության պարագայում)
Սահիկաշար (ըստ ցանկության)․ նախագծի կարճ սահիկաշար (PDF կամ PowerPoint ֆորմատով)։
Գնահատման չափանիշներ`
Գաղափարի նորարարություն
- Որքանո՞վ է նախագիծն ունիկալ։
- Արդյո՞ք շուկայում կան անալոգներ:
- Ի՞նչ նոր մոտեցումներ և տեխնոլոգիաներ են կիրառվում:
Աճի պոտենցիալ
- Որքա՞ն մեծ է պոտենցիալ շուկան:
- Արդյո՞ք նախագիծն ունի մասշտաբների մեծացման հնարավորություն:
- Ինչպիսի՞ն են բիզնեսի զարգացման հեռանկարները:
Բիզնես մոդել (20%)
- Որքանո՞վ է մտածված և կենսունակ բիզնես մոդելը:
- Արդյո՞ք կան եկամտի հստակ աղբյուրներ:
- Ինչպիսի՞ն է ընկերության զարգացման ռազմավարությունը:
Տեխնոլոգիական իրականացում
- Որքանո՞վ է որակյալ մշակված արտադրանքը:
- Արդյո՞ք օգտագործվում են արդի տեխնոլոգիաներ:
- Որքա՞ն կայուն և անվտանգ է աշխատում լուծումը:
Շուկայի վրա ազդեցություն
- Արդյո՞ք կարող է նախագիծն ազդել ոլորտի վրա:
- Արդյո՞ք այն լուծում է արդիական խնդիրներ:
- Արդյո՞ք այն ստեղծում է նոր հնարավորություններ:
Ինչու՞ մասնակցել:
Մասնակցությունը «Լավագույն թվային սթարթափ» անվանակարգում երիտասարդ ընկերությունների համար հնարավորություն է բարձրաձայնելու իրենց մասին, ստանալու ճանաչում և աջակցություն, ինչպես նաև ներդրում ունենալու Հայաստանի թվային տնտեսության զարգացման գործում։
«Թվային սթարթափ» անվանակարգի մասնակցության արժեքը
Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)Մարտի 1 – Ապրիլի 30(AMD) | Նորմալ կիրառման ժամկետՄայիսի 1 – Հունիսի 31(AMD) | Դիմելու վերջին հնարավորությունըՕգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15(AMD) |
75 000 | 125 000 | 150 000 |