Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:
«Ինֆլույենսերներ (Բլոգերներ)» անվանակարգում կարող են ներկայացվել անհատներ, որոնք հանդիսանում են էջերի կամ ալիքների հեղինակներ սոցիալական մեդիա հարթակներում՝ Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Telegram, X (Twitter), Threads։ Մասնակիցները պետք է ունենան առնվազն 5 000 հետևորդ հայտը ներկայացնելու պահին։
Գնահատման չափանիշներ
- Բովանդակության որակ` օրիգինալություն, յուրահատկություն, բովանդակությամբ հագեցվածություն, օգտակարություն, համապատասխանություն նշված թեմատիկային։
- Ստեղծարարություն` ոչ ստանդարտ մոտեցում, ստեղծագործական մտածողություն, գրավիչ և հիշվող կոնտենտ ստեղծելու ունակություն։
- Լսարանի ներգրավվածություն` հավանումների, մեկնաբանությունների և վերատարածումների քանակ, հետևորդների ներգրավվածություն քննարկումներին և ակտիվություններին, հետադարձ կապ լսարանի հետ։
- Վիզուալ ձևավորում` լուսանկարների և վիդեո նյութերի որակ, գեղագիտական ընկալում, համապատասխանություն ալիքի/էջի ընդհանուր ոճին և կոնցեպտին։
Ներկայացման պահանջներ
Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել ալիքների կամ էջերի հղումներ սոցիալական ցանցերում, հետևորդների և լսարանի ներգրավվածության վերաբերյալ վիճակագրություն (սքրինշոթեր կամ վերլուծական գործիքներից ստացված տվյալներ), տեքստային նկարագրություն, որը ներառում է հեղինակի, ալիքի/էջի թեմատիկայի, թիրախային լսարանի, ալիքի/էջի վարման նպատակների և խնդիրների, ինչպես նաև հաջողությունների ու ձեռքբերումների մասին տեղեկատվություն։ Ըստ ցանկության՝ նաև կարող է կցվել մանրամասն տեղեկատվությամբ սահիկաշար։
Եթե մասնակիցը վարում է մի քանի ալիք/էջ տարբեր սոցիալական հարթակներում, բոլոր ալիքները պետք է ներկայացվեն մեկ միասնական հայտի շրջանակում։
«Ինֆլյուենսերներ (Բլոգերներ)» անվանակարգի մասնակցության արժեքը
Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)Մարտի 1 – Ապրիլի 30(AMD) | Նորմալ կիրառման ժամկետՄայիսի 1 – Հունիսի 31(AMD) | Դիմելու վերջին հնարավորությունըՕգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15(AMD) |
10 000 | 25 000 | 50 000 |