Դիմելու վերջնաժամկետ՝ ապրիլի 30: Դիմեք հիմա և խնայեք ձեր դիմումի վճարը:
«Լավագույն մարքեթինգային գործիքներ և ծառայություններ» անվանակարգում կարող են մասնակցել թվային արտադրանքներ, որոնք օգնում են ընկերություններին և շուկայագետներին Հայաստանում (կամ ստեղծված են հայկական ընկերությունների կողմից այլ շուկաների համար) արդյունավետ կերպով առաջխաղացնելու իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները։ Դրանք կարող են լինել այնպիսի լուծումներ, ինչպիսիք են մարքեթինգի ավտոմատացման հարթակները, վերլուծական գործիքները, CRM համակարգերը, email մարքեթինգային ծառայությունները, SMM գործիքները և այլն։
Գնահատման չափանիշներ`
Ֆունկցիոնալություն: Որքա՞ն բազմազան և ամբողջական են գործիքի/ծառայության հնարավորությունները։ Հեշտ օգտագործելի՞ է այն։ Արդյո՞ք համապատասխանում է շուկայագետների կարիքներին։
Արդյունավետություն: Արդյո՞ք գործիքը/ծառայությանը լուծում է իր առջև դրված խնդիրները։ Բարելավու՞մ է ցուցանիշները։ Օգնում է արդյո՞ք խնայել ժամանակն ու ռեսուրսները։
Նորարարություն: Օգտագործու՞մ է արդյոք գործիքը/ծառայությանը նորագույն տեխնոլոգիաներ։ Առաջարկու՞մ է ինքնատիպ մոտեցումներ և եզակի ֆունկցիաներ։
Աջակցություն և զարգացում: Որքա՞ն որակյալ է օգտատերերին տրամդրվում աջակցությունը։ Արդյո՞ք պարբերաբար են թողարկվում նոր թարմացումները։ Ավելացվու՞մ են նոր գործառույթներ։
Մարքեթինգային գործիքների և ծառայությունների զարգացումը կարևոր դեր է խաղում թվային մարքեթինգի արդյունավետության բարձրացման և բիզնեսի ընդհանուր առաջխաղացման գործում։ Նշելով այս ոլորտի լավագույն լուծումները՝ մրցույթը խթանում է նորարարությունները և աջակցում է թվային ոլորտի աճին։
«Մարքեթինգային գործիքներ և ծառայություններ» անվանակարգի մասնակցության արժեքը
Հայտերի ընդունման սկիզբ (վաղ շրջան)Մարտի 1 – Ապրիլի 30(AMD) | Նորմալ կիրառման ժամկետՄայիսի 1 – Հունիսի 31(AMD) | Դիմելու վերջին հնարավորությունըՕգոստոսի 1 – Սեպտեմբերի 15(AMD) |
150 000 | 250 000 | 350 000 |